::The Baby Pink::
Sweet Owner

Photobucket
Diaries Owner Bff
Hello peeps ! Thanks for reading & Do follow me :D


My Love

Photobucket
Daisypath Anniversary tickers

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Makhluk Allah
Others:   



ya allah . kuat kan lah aku . aku cinta dea imran nazri :')

Sayang , mybe kalau awak bce nih orang dah off hp , org nak ubat hati orang yang dah terluka sangat sayang :'') bagi org ruang untuk carik ketenangan orang :') kalau org on hp pon awak bukan msg org , org je tengok hp tiap mase tgu msg dri awak , hmm .nih dugaan untuk orang kott , awak . org sangat2 merindui awak , rendu sgt wak :') rendu yg teramat dah :') izinkan org pegi sementare dri hidup awak , kalau awak ade org lain , org sumpah orang belajar terima hakikat :") orang tak kan marah awak untuk awak cari kebahagiaan awak , org penat pura2 okay , tp senanye org ngs :'( org tak sehat , dah lme , nak muntah , png tak berhenti henti . tapii awak mne kesah kan :') jge dri syg :') org renduu bie yg duluu :) yg syg org :)

#Ya allah , kau lindungi lah dea sepertimane kau melindungi orang2 yang beriman , kau jge lah dea untuk aku ya allah , kau kuat kan hati nye , kau bahagia kan lah dea ya allah , kalau dea bahagia tampe aku disisi dea , jauh kan lah aku dri dea ;') jangan kau biar kan dea bersedih ya allah , jangan biar kan dea susah , kau susah kan lah aku , kau uji lah aku , agar kau tidak menguji dea sepertimne kau menguji aku , biar kan dea bahagia tampe aku disisi nye ,  kuat kan lah hati ku untuk hadapi dugaan mu ya allah , aku sangat mencintai dia .